Persbericht: Maak kennis met de professionals van Sailservice

Hiswa te water 2014

Yes, we're open!

Haarlem, maandag 7 maart 2015 - Sailservice is een samenwerkingsverband van acht professionals in de watersport. Vanaf nu kan elk evenement, merk, bedrijf, sporter of organisatie in de shop van Sailservice terecht voor hulp bij het organiseren van een watersportevenement of logistieke uitdaging. Sailservice is een initiatief van Duco Snijder, eigenaar van Flying Dutchman Sportorganisatie en al jarenlang zelfstandig professional in de watersport.

Krachten van professionals gebundeld

Sailservice is een samenwerkingsverband van professionals in de watersport, elk met hun eigen expertise, projecten en evenementen. Wat begon met een idee voor een website om kennis en expertise te bundelen, groeide al snel uit tot een nieuw samenwerkingsverband met Honda Marine, Delta Lloyd en Magic Marine als partners. De acht ervaren én gedreven professionals van Sailserice dragen de watersport een warm hart toe en zijn met hun eigen expertise allemaal reeds betrokken bij grote watersportevenementen zoals de HISWA, de Delta Lloyd Regatta, Sail Amsterdam en het Volvo Ocaen Race Festival Den Haag.

Van ribverhuur, vaartrainingen en bedrijfsuitjes, tot logistieke uitdagingen, online media en grafische vormgeving. Van zeilen en roeien tot suppen; de professionals van Sailservice verkopen geen nee en gaan geen uitdaging uit de weg.

Hoe werkt Sailservice?

De (zelfstandige) professionals, aangesloten bij Sailservice, hebben allemaal een goed lopend bedrijf met eigen projecten en kunnen direct door een opdrachtgever worden ingehuurd. De professionals van Sailservice staan voor persoonlijk contact, passie voor watersport, enthousiasme en creatieve oplossingen voor elke uitdaging aan of op het water. Met een Sailservice professional haalt u gegarandeerd kwaliteit in huis.

Daarnaast kan Sailservice bij complexere evenementen met meerdere diensten een totaalpakket leveren. Wanneer u voor een evenement meerdere diensten af wilt nemen kunt u een mail sturen naar info@sailservice.org en een offerte aanvragen.

Open Shop op de HISWA

Op donderdag 12 maart van 17:00 - 20:00 uur is iedereen uitgenodigd op de stand van Honda om kennis te komen maken met de professionals van Sailservice. Daarnaast is dit een uitgelezen moment om (gratis) advies in te winnen op het gebied van onder andere event organisatie, logistiek, grafische vormgeving en online communicatie & PR. Sailservice is te vinden op de stand van Honda (hal 4 standnummer 04.100).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Hestag Online Media & PR via hester@hestag.com of op +31 (0)6 42135734.

• Delta Lloyd SUP Games
  • Van Uden Reco Stellendam Regatta